Tisdagen den 21 spetember

Jag är verkligen sämst på detta.
Någon bloggerska ska jag dock inte bli!
Men mitt liv är väl som förr.
Har börjat tvåan och har inet alls långt kvar till studenten.
Det är ju så.
I ettan har man ändå tre år, nu är det bara 1.5 år kvar.
Det är ingenting, det bara flyger förbi.
Det är läskigt.
Tvåan är inte mycket härftigare än ettan.
Nya lärare, andra lektioner, ny klass.
Jag valde webbproduktion.
Det går... Sådär för tillfället...!

SD van valet, är det bRA?
Enliget mej är det inte det.
Men ja, det är nog bra att jag inte är 18.. än.

Jag är trött som fasen, så lär inte bli mer blogg nu.

*Miriam fyller år på söndag.
Ska vara hos henne heeela helgen.
Ska bli as kalas.
Bak på fredag.
Fest på lördag.
Calle på söndag.
Det kommer bli kickas.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0