Tisdagen den 1 Juni

5 månader med Mats Svensson <33.

Shit, jag skriver med en månads mellanrum ? Är det bra... ?
Iallafall så är bloggen nydesignad.
Jag fixa headern och Kim fixade och donade så den hamnade här och så att sidan är vackert rosa.
THANKS BAJB!
För övrigt är allt som det ska vara, jag går i skolan (men bara två veckor till), jag umgås med min familj och mina vänner, jag har min älskade Mats vid min sida och allt är great!
Det ända som saknas såhär första Juni är lite sol, plusgrader och en sommarfeeling.
Det är helt sjukt att sommaren inte har släppt till lite!
Jag menar fan, förra året vid denhär tiden var allt nice, blå himmel och lagom rödbrännd redan, men ohh! Varför blir det inget i år !? Jag får damp på 2010. Jävla skit år! Först världens längsta istid, sen världens längsta jävla höst/vår. Fan ingen sommmar :o. Någon mer än jag som tycker att sommartiden är den bästa tiden ? Åh, får jag ingen sol och värme snart flyttar jag :o!

Nu ska jag försöka återgå till skolan, anledningen till att jag inte skriver är att tangentbordet hemma flippar och vill inte fungera! Så jag kan inte skriva ett skiiit!
Men tack och hej!
Hörs snart!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0