Måndagen den 4 januari.

Det är nytt år.
Det är en ny start och en helt ny kännsla.
2010 har vi aldrig skådat.
Nu ligger det framför oss,
nya möjligheter.
Nya dörrar som öppnas!

Jag har gått in i 2010 med den bästa människan i välden.
Med Mats.
Han är underbar.

Jag har inte skrivigt så mycket, men de har hänt massor,
och jag har inte ord nog att få ner det i text.
Allt är nunderbart, och levet bara leker.

01/01-10
Jesus, besta dagen i mitt liv.
"Det tar vi hand på tycker jag."
Ohh, de är ruggit så härligt det är å se denna människa.
Kan inte slita ögonen av han.
Allt är perfekt.
Han är fantastisk.
Man bara ler när man ser han.
Med håret, med kepsen, med smilet.
Ah, obeskrivligt.
Allt inom mej bara smälter.
Han är för bra för mej.

Tre små ord älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0