onsdagen den 28 april

Bloggen,min käraaa blogg! Här behövs piffas till! Måste fixa en ny layout!
Vet dock inte hur jag ska göra :P! Så det får komma med tiden!
Har ju inte skrivit så mycket, vilket är ganska dåligt, men efter en lång och skit jobbig dag i skolan,så orkar man bara inte göra något vettigt, brukar bli en rulle och mys i sängen! Men vad gör det ? Är lika glad ändå, men still, det är jäkligt skönt att skriva av sig då och då!

Skolan idag var riktigt kass, jag mådde riktigt as, och skulle ha nationelltprov i engelska. TOPPEN verkligen.  Såg inte var jag skrev allt, hoppas det blev rakt och bra. Tror jag suddade ut skiten två hundra gånger! Men men, det får gå som det går. Bara jag klarar G så är jag ganska nöjd!  (dock hade ju varken ett VG eller MVG suttit fel!).
Mirris vad as kalas lack på allt idag, hon hade bara en ciggarett, och då blir det så :O! Så hela dagen har varit ganska cp med mej som mår kass och mirris som är lagom lack, vi gick till JätteKul och pusslade barnpussel istället, hur glada som hellst! Hon är det bästa jag har, lilla miriam. Mhm, love u bajb!

Snart är det valborg, och jag skulle festat, men så blir det icke! Ska umgås med mats bby, hans familj, och min familj. Käk och mys, det kommer bli as bra! Men det är som Emma sa, "valborg, det är fest!". Men icke i år, får ta å bli nästa år!

För övrigt, läges status så att säga, så mår jag kass, är as kär i mats, längtar efter sommarlovet (36 dagar kvar TYP), och vill ha ett sommarjobb!

Peace !

(bilden är min gaddning den 24 Mars! Älskar dej tattis <3 )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0